Després d'acabar el rodatge a Toronto, el productor Hiroyuki Kobayashi confirma que equip creatiu de la pel·lícula ara està treballant en la creació dels monstres en CGI
El productor Hiroyuki Kobayashi va
presentar fa uns dies la nova sèrie anime per Netflix de
la franquícia Resident Evil, titulada
Resident Evil: Infinite Darkness, el tràiler va
ser estrenat en aquesta presentació. No obstant això, se li va
preguntar pel reinici cinematogràfic titulat
Resident Evil: Welcome to Raccon City.
Kobayashi va
comentar que la pel·lícula va acabar el seu rodatge a Toronto fa
unes setmanes, i que ara l'equip creatiu està treballant en la
creació dels monstres en CGI.
Resident Evil: Welcome to Raccon City
adapta els dos primers videojocs creats per Capcom i en
ells es van deixar veure tota mena de criatures, com zombis,
quimeres, caçadors, Crimson Heads (Cap Carmesí), Planta
42, Mutant G..., Tot i que no ha estat confirmat
quines criatures són les que apareixeran a la pel·lícula.
No
obstant això, sí que han estat confirmats els personatges
de l'videojoc que apareixeran a la
pel·lícula. Kaya Scoledario (Crawl) protagonitza
Resident Evil: Welcome to Raccoon City
és interpreta a Claire Redfield. També estarà Hannah
John-Kamen (Ant-Man) com Jill Valentine, Robbie Amell
(Upload) com Chris Redfield,
Tom Hopper (The Umbrella Academy) com Albert
Wesker, Avan Jogia (Zombieland 2) com Leon S.
Kennedy, i Neal McDonough (Yellowstone) com
William Birkin.
Johannes Roberts, director de
l'excel·lent Los Extraños: Cacería Nocturna, va
deixar clar en diverses declaracions que la seva intenció i la dels
productors és la de recuperar l'essència original dels videojocs, i
ser fidels a ells. Volen que l'atmosfera amenaçadora dels jocs es
mantingui intacta.
El primer videojoc de Resident Evil va
ser llançat al mercat el 1996 per a Play Station. Ja
han passat vint-i-cinc anys des de llavors, i la legió de
fans a la franquícia és milionària a tot el món, de manera que
l'equip de Resident Evil: Welcome to Raccon City
ha de ser conscient de la seva responsabilitat, i que només la
fidelitat al material original és la clau de l'èxit. I pel que
fa al disseny de les criatures més del mateix. Han de ser
realistes i abundants, i no escasses com la recent Monster Hunter,
criticada precisament per només mostrar una fracció del seu
univers.
0 Comentaris