Encara recordo en aquell Sitges 2011,
concretament un dimarts, es va presentar de la mà dels seus
responsables The Woman, la qual podríem considerar com "la
salvatjada" del Festival. Allà hi havia algú que s'ha guanyat
a pols ser un dels grans del gènere actualment com
és Lucky McKee, responsable de joies com May (2002), i que al costat de l'escriptor i guionista
Jack Ketchum i la seva actriu protagonista la
irlandesa Pollyanna McIntosh, van presentar sens dubte un
dels millors títols de festival, un d'aquells que no van decebre als
amants de la violència. I en el fons és trist, perquè a la banda
de Martyrs o A Serbian Film es queda en calces.
Malgrat això, ja era hora que es presentés a Sitges una pel·lícula
de terror de veritat, directament, violenta, salvatge i sense jugar a
altres gèneres, un títol de pura raça.
El 1980 un tal
Jack Ketchum, que havia col·laborat en algunes revistes
musicals i cinematogràfiques, va fer el salt a escriure un
llibre anomenat "A l'aguait", un dur relat sobre el
canibalisme que posteriorment es convertiria en una trilogia. Al
costat de Lucky Mckee, han estat els responsables de
germinar la llavor de The Woman, adaptant la novel·la en
forma de seqüela de l'altre títol de caníbals
anomenat Offspring (Andrew Van Den Houten,
2009). I el resultat no podia ser més estimulant, un veritable plaer
visual ple de violència tant mostrada com suggerida, i que més d'un
ja ha posat el crit al cel. A més, es fa evident a mesura que es
desenvolupa la pel·lícula que el projecte està en mans d'un
valor segur com és McKee, dotant a la pel·lícula d'un "alguna
cosa més" que la converteix en alguna cosa superior a
la senzilla però entretinguda Offspring. El director
és algú sempre interessat a mostrar-nos personatges amb
passions recòndites, personatges afectats per una vida marcada per
l'absència de referents paternals positius, i el que els comporta a
l'ésser adult.
- Inici
- Articles
- _Articles Especials
- _Assassins en Sèrie
- _Educació
- _Llibres
- _Nazisme
- Entrevistes
- Esdeveniments
- _FANTBOI
- __1r FANTBOI
- _Festival de Sitges
- __Sitges 2011
- __Sitges 2012
- __Sitges 2013
- __Sitges 2014
- __Sitges 2015
- __Sitges 2016
- __Sitges 2017
- __Sitges 2018
- __Sitges 2019
- __Sitges 2020
- __Sitges 2021
- __Sitges 2022
- __Sitges 2023
- _Saló del Còmic
- __32 Saló del Còmic
- __33 Saló del Còmic
- __34 Saló del Còmic
- __35 Saló del Còmic
- __36 Saló del Còmic
- __37 Còmic Barcelona
- __38 Còmic Barcelona
- __39 Còmic Barcelona
- __40 Còmic Barcelona
- __41 Còmic Barcelona
- _Saló del Manga
- __XIX Saló del Manga
- __XX Saló del Manga
- __XXI Saló del Manga
- __XXII Saló del Manga
- __XXIII Saló del Manga
- __XXIV Saló del Manga
- __25 Manga Barcelona
- __Manga Barcelona L.E.
- __27 Manga Barcelona
- __28 Manga Barcelona
- __29 Manga Barcelona
- _St. Cugat Fantàstic
- __IV St. Cugat Fantàstic
- __V St. Cugat Fantàstic
- __Sang Cugat Fantàstic
- __VII St. Cugat Fantàstic
- __VIII St. Cugat Fantàstic
- __IX Sant Cugat Fantàstic
- _TerrorMolins
- __38 TerrorMolins
- __40 TerrorMolins
- Manga
- _Bola de Drac
- _Hentai
- _Manga
- Pel·lícules
- Adults (+18)
2 Comentaris
Tengo ganas de ojear esta lo que pasa que Offspring me da muchísima pereza.
ResponEliminaYo creo que te gustará Offspring, tiene su aproximación a Las colinas tienen ojos pero indudablemente más salvaje y gore. Eso si, aunque no tengan nada que ver offspring y The woman, las dos van ligadas
ResponElimina